... Ha túllépnél az Átlagoson ...

Dharmagems Design Studio

Dharmagems Design Studio

Ti írtátok - mi a Te történeted?

avagy, beszámolók Tőletek

2020. szeptember 01. - Trinli Szamdrub
stormala.jpg
Dharmagems Design Studio által készített málát először egy barátnőm nyakában láttam meg, aki mesélt ezek varázslatos hatásáról. Majd megérett bennem a gondolat, hogy szeretnék személyes málát magamnak és egyértelmű volt, hogy ezt csakis a DDS készítheti el nekem. Izgatottan vártam milyen lesz, milyen köveket kapok, vajon én is fogok érezni valamit a viselése közben �.
Az elképzelésem viszont a közelében sem volt annak, amikor megpillantottam az ÉN málámat �. Egy picit el is sírtam magam örömömben, első viseléskor már éreztem hogy biztonságban vagyok és nyugalom szállt meg. Azóta lett napkő málám is, és ki tudja mi lesz a következő.
Ha mála akkor nekem csakis a Dharmagems Design! �❤

A bejegyzés trackback címe:

https://dharmagems.blog.hu/api/trackback/id/tr6316185350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása