... Ha túllépnél az Átlagoson ...

Dharmagems Design Studio

Dharmagems Design Studio

A "durva láncocska és a megkönnyebbült sóhaj"

avagy, beszámolók Tőletek

2020. augusztus 24. - Trinli Szamdrub

stormala.jpg

Néhányan elküldtétek a tapasztalataitokat, amit ezúton is nagyon köszönünk :)

  • " Amikor még csak fotón láttam a málát, már akkor is igen erős hatással volt Rám. Enyhe szédülést, torkomban,gyomor tájékon örvényszerű érzést tapasztaltam. Érdekes,kellemes érzés volt. Miután kezembe fogtam először bekönnyeztem a meghatottságtól... Amióta használom a málát,a vele végzett meditációt teljesebbnek,mélyebbnek érzem! Köszönöm, hogy Rám talált ez a málá:-) "
  •  " Visszajelzést szeretnék írni Neked a Gyógyítás-Tana-Menlapa máláról. Nagyon hálás vagyok érte! Amikor viselem könnyen és tisztán kapcsolódom, mert segít középpontomban maradni; így egyszerűbb rálátni a dolgokra. Mind saját életemben, mind konzultációim során azt érzem a tiszta könnyed állapotban is megvéd, és nyugalmat ad. Több energiám van egész nap. Szívesen hordom, de nagyon erős málá, így gyorsan van rám hatással, és sokáig érzem miután levettem. És nem utolsó sorban nagyon szép! " 
  • " ...és a málák... hát csodásak!!  Nagyon működik!!! "
  •  "...Csak a zsebemben van, és bizsereg a tenyerem! Jó érzés! Függő lettem! Nagyon sokat segít az egyensúlyom megtartásában! Hálás vagyok érte! : ) "
  •   ".. a Tűzhordozó... óóó.. ugye őt megálmodtam, Te megcsináltad... megszületett újholdkor... Tűzmajom éve elsején... ha felteszem... olyan, mintha... hogy mondjam, visszakerülnék az anyaméhbe... vagyok aki vagyok - védve vagyok ... de jó, még aludni is tudtam benne, és ha benne alszom, durva jósálmaim vannak.."
  •  ".. A "mindent" kaptam meg ezzel a málával. Minden olyan érzést,energiát amit nehéz szavakba foglalnom. Mikor kézbe veszem a nyitó mantrám mindig csak egy "köszönöm" . Fantasztikus ,áldott ajándék egy csodálatos embertől. Szívemben őrzöm. _/|\_ .. "
  •  ".. az egyik, egy jóbarát jellemezte úgy: olyan, mint egy megkönnyebbült sóhajtás.."
  • "...amikor az első málát vettem a Lurdyban az ásványbörzén. Védelmet szerettem volna, meg olyat, ami segít dönteni nehezebb helyzetben. Dharmagems standjánál az egyik ráugrott a kezemre. Hegyikristályból és rudraskha fából készült. Leginkább vizsgák előtt /közben, valamint általam nem nagyon kedvelt főnökkel való tárgyalás közben viseltem. Nem tudom melyikünket védte jobban � szeretem mala. ❤️ "
  • ".. Van egy kici kínai pasi.. folyton akarja a máláimat � Most ami van... meglátta, csak annyit mondott "fú, ez durva láncocska... nagyon tiéd" � Hidegrázosan...fú, de király � Sosem gondoltam sötét színre...de csináltak egyet..nekem..Hát...működik... imádom � Hála, érte, és szeretet � "

A bejegyzés trackback címe:

https://dharmagems.blog.hu/api/trackback/id/tr5316174792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása